قیمت ساخت گلخانه های خانگی برای تراس

قیمت ساخت گلخانه های خانگی برای تراس

قیمت ساخت گلخانه های خانگی برای تراس: ساخت گلخانه های خانگی در ابعاد کوچک و با طرح های مختلف به صورتی که در تراس، حیاط و یا پشت بام و … قرار بگیرند.

با استفاده از گلخانه های خانگی آماده که در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی و تولید شده اند و برای تراس ها و محیط های آپارتمانی با ویژگی خاص و متفاوت از هم ساخته می شوند که میتوان داخل آن ها انواع گوناگونی از گیاهان را کشت کرد.

زیبایی محیط  خانه و تراس زیبا  با داشتن یک گلخانه ی کوچک و جمع و جور  که گروه ما می تواند این زیبایی را به شما عزیزان هدیه دهد.

انواع گلخانه خانگی برای تراس و ساخت آن ها :

1- طرح گلخانه ی حلقه ای : ابعاد منطقه ای که میخواهید پوشش دهید در ساخت این مدل گلخانه بسیار مهم است .برای شروع و ساخت گلخانه حلقه ای باید  ابتدا پایه های اصلی چوب را اندازه بگیرید. لوله های سرباز PVC می تواند گزینه ای مناسب برای ساختار حلقه های این سازه باشد. بهتر است برای استحکام بخشی به سازه، لوله ها را با پیچ به چوب ها متصل کرد. می توانید از پلاستیک برای پوشش کلی گلخانه استفاده کنید. در آن را هم می توانید با چهارچوب چوبی و پوشش پلاستیکی بسازید.

2- طرح گلخانه محکم : برای گلخانه های کوچک این طرح گلخانه معمولا اجرا می شود. ابتدا باید چوب ها را برش داد و سپس از صفحات غیر شفاف یا پلاستیکی برای پوشش میان آن ها استفاده کرد. ساختار اصلی را هم باید با صفحات راه راه پوشاند.

3- طرح گلخانه با قاب چوبی : برای ساخت گلخانه ها با ارتفاع بلند این طرح پیشنهاد می شود. به وسیله ی میخ، چوب های پایه را به یکدیگر متصل کنید.

4- طرح گلخانه کوچک : در این روش  در ابتدا باید چهارچوب های کناری ساخته شود. سپس به وسیله ی دریل چوب ها را سوراخ کرده و با پیچ به یکدیگر متصل کنید. بقیه ی قسمت های گلخانه را هم به همین ترتیب بسازید. پس از ساختن در گلخانه با قاب چوبی هم آن را در قسمت جلو قرار دهید.

5- طرح گلخانه ی ارزان : این طرح به صورت تونل می باشد که قالب اصلی آن با چوب ساخته می شود. در بدترین شرایط آب و هوایی هم این گلخانه می تواند تا ۳ سال دوام یابد. برای شکل حلقه ای این طرح باید از لوله های PVC استفاده کرد. این گلخانه را از پلاستیک محکم پوشش می دهند. بهتر است برای قسمت در ورودی آن هم از پوشش پلاستیک استفاده کرد.

برای اطلاع از نحوه ی ساخت گلخانه برای تراس و چگونگی اجرای صحیح آن ها با کارشناسان متخصص ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *